2019 – nya tider

Posted: June 27, 2019 in Uncategorized

Har läst igenom alla gamla inlägg här. Och ja, jag vet inte. Ömsom roligt, ömsom lite tragiskt och ibland lite komiskt. Hur många gånger har jag skrivit “nu måste jag ta tag i detta” under årens lopp tex? Och i början var det en massa svammel om mat och kolhydrater som jag inte alls känner igen mig i.

Tanken med bloggen var att ha ett ställe att samla tankarna kring en massa utmaningar. Det har ju mest varit fokus på träning så det är väl lite enahanda, finns ju även annat jag vill klara men men! Det är ju enkelt att skriva om och fokusera på så det har väl varit därför.

Jag ska inte göra som de andra gångerna, och skriva vad jag tänkt mig och vad jag har för planering. Har så svårt att genomföra det ändå ju, helt uppenbart. Kanske bättre att bara logga i efterhand för att komma igång o se att det händer nåt.

Jag läser inlägg från 2014-2016 då jag sprang en mil, flera gånger till och med. En mil! Känns som en helt omöjlig insats idag. Är så långt ifrån det fysiskt o mentalt. Men en dag snart kanske? Vem vet!

Vi talar löst om en ny tjejklassiker. Får väl se hur det går haha!

Leave a comment