2017! Nu kör vi!

Posted: January 23, 2017 in Uncategorized

Ja, nu är det dags igen då att ta tag i det här med blogg och träning. Nu ska det blir ordning på torpet. Har gett mig själv januari i frihet men från nästa vecka börjar det igen!

Nytt för i år är att jag lärt mig var jobbets gym är! Så nu är planen att jag ska börja torsdagarna där (pga min man lämnar barn). 7-7.30 siktar jag på att komma dit. Inte min bästa tid egentligen men vi provar! Så får vi se hur det går. Tänker att jag ska promenera/springa dit med ombyte i ryggan så jag vaknar till och blir uppvärmd.

Sen är planen att måndagskvällen är vikt till träning hemma. Antingen hopprep + hantlar eller löpning. Det blir fint! Har ju lite planerade lopp under året så det ska nog gå bra att få till det. Inför Vättern får det väl bli en del cykling dessa måndagar misstänker jag. Och inför Vansbro en del simning.

Motivationen är i alla fall på topp för detta! Jag är supertaggad! Nu kör vi 2017!!

Leave a comment